15 Haziran 2012 Cuma

DAVETSİZ MİSAFİR

Bu sevimli yaramazı balkondan bakarken yerde çırpınırken gördüm...Aynı anda karşı kaldırımdaki kediyi görünce nasıl dışarı çıkacağımı şaşırdım ...Ağaçta yuva aradım ama göremedim....yaramazı eve getirdim korkmuştu....İnternette hemen araştırma yaptım neyle besleye bilirim diye....Yaşaması için olumsuz yazılar bulsam da göz göre göre ölüme terkedemedim....Biraz ekmek ıslayıp şırıngayla yedirdim. başta direndi ama tadını alınca iştahla yedi zıpır...Balkona kutu içinde bıraktım...Bir müddet sonra iki tane serçe bolkona gelip kuşun etrafında dönmeye başladılar ama nafile bizim zıpır uçmayı bilmiyor...yuvadan zıpırlığı yüzünden düşmüş olacak....Balkona kedi gelir korkusuyla geceyi evde geçirdi ve biz besledik.....Sabahleyin aynı şekilde doyurup balkona bıraktım..Anne ve babasından umudum yoktu ......Ama annelik işte yavrusunu sesinden buldu ve besledi....Bizde uzaktan seyrettik.....

Bir ara kuşların sesi öyle arttıkı hemen koşup balkona baktım iyiki de bakmışım balkona kedi çıkmış kuşlar tehlikeyi fark edip öyle çırpınıyolardı ki görmeliydiniz...Kediyi kovaladım ve zıpırı tehlikeden kurtadık....birkaçgün  koruya bilirsem herhalde zıpır uçmayı öğrenip doğal yaşamına döner........Daha öncede arabaların çarpıp bıraktığı bir şahine bakmıştık eşimle....Bizim ona yardım edeceğimizi anlayan şahih pençelerini kenetlemişti.Eşim çıplak elle tutup arabanın arka koltuğuna koyup önce bir veterinere götürmüştük..Ama veterinerin konuşmalarına güveneyip eve getirmiş 3 gün misafir edip İzmir doğal yaşam parkına götürmüştük...Ama bu başka


3 yorum:

  1. yaaa ne iyi yapmışsınız, küçücük daha baksana.

    YanıtlaSil
  2. TANIŞTIĞIMA MEMENUN OLDUM...
    ÇOK HOŞŞŞŞ
    BANA DA BEKLERİM...

    YanıtlaSil
  3. oyy kıyamam ben ona..çok küçücük..

    YanıtlaSil